Knurów - zawsze po drodze

Zamiast klawisza Alt możesz użyć H

Jak uzyskać Kartę Seniora

W każdym momencie można zgłosić chęć uczestnictwa w programie i otrzymać kartę (licząc od 3 stycznia 2018 r.)

Etap pierwszy:  Wypełnij wniosek 


Aby przystąpić do Programu i uzyskać Kartę Seniora, trzeba wypełnić wniosek. To zadanie wykonuje Senior samodzielnie lub przez upoważnioną osobę, wypełniając we wniosku odpowiednie rubryki z imieniem i nazwiskiem, miejscem zamieszkania i danymi kontaktowymi.

Do wypełnionego wniosku nie trzeba dołączać żadnych dodatkowych dokumentów.

Druki Wniosku dostępne są:

  • T U T A J (kliknij)
  • w Miejskim Ośrodku Pomocy Społecznej w Knurowie przy ul.ks.A.Koziełka 2- w Biurze Informacji (pokój nr. 1 na parterze)

 

Etap drugi: Złóż wniosek

Wniosek o wydanie Ogolnopolskiej Karty Seniora - edycja lokalna w Knurowie można składać od dnia 3 stycznia 2018 roku osobiście lub poprzez pełnomocnika w Miejskim Ośrodku Pomocy Społecznej w Knurowie bądż też przesłać pocztą na adres MOPS w Knurowie, ul.Ks.A.Koziełka 2, 44-190 Knurów.

 

Etap trzeci: Odbierz Kartę

Po złożeniu i weryfikacji kompletnego Wniosku, Karta Seniora wydawana będzie ,,od ręki" w siedzibie MOPS w Knurowie w pokoju nr 1 – Biuro Informacji w godzinach pracy MOPS w Knurowie. Warunkiem odebrania Karty Seniora jest okazanie aktualnego dokumentu  potwierdzającego tożsamość i wiek osoby ubiegającej się o wydanie Karty Seniora (dowód osobisty lub prawo jazdy lub paszport)

 

Masz już kartę? Zobacz co dalej:

  • pamiętaj, że Karta Seniora jest ważna tylko z dowodem osobistym lub innym dokumentem potwierdzającym tożsamość
  • wszystkie instytucje lub firmy, które oferują zniżki dla posiadaczy kart, są specjalnie oznaczone. Jeśli w witrynie będzie przyklejona naklejka programu, oznacza to, że na pewno w tym miejscu oferowana jest zniżka.
  • zaglądaj na stronę "Lokalni Partnerzy Programu" - tutaj znajduje się aktualna lista partnerów programu z Knurowa i okolic oraz odnośnik do ogolnopolskiej listy pozostałych firm i instytucji
  • W przypadku utraty, zagubienia lub zniszczenia, duplikat Karty Seniora z tym samym numerem wydawany jest na wniosek osoby uprawnionej na zasadach i w trybie jak dla  pierwszej Karty.
  • Zmiana danych osobowych posiadacza Karty Seniora wymaga zwrotu wydanej Karty i złożenia nowego Wniosku.

 

Obsługa i nadzór techniczny: IntraCOM.pl